Regionálním potravinám přijdou na chuť i televizní diváci

14.9.2012

Diváci na televizních obrazovkách uvidí 24dílný seriál propagující lokální potraviny a jejich výrobce. V následujících dvou letech seriál provede diváky všemi regiony, ve kterých probíhá soutěž Regionální potravina. V minutové reportáži představí kromě přírodních krás krajů také tajemství kvality místních potravin a způsob jejich výroby. Seriálem, který připravilo Ministerstvo zemědělství na podporu programu Regionální potravina, bude provázet herec Otakar Brousek ml.

Televizní minisérie diváky především seznámí s výhodami Regionálních potravin, a tím, co jejich nákupem zákazník získává. „Kromě prověřené kvality a původu surovin jsou regionální potraviny čerstvější, mají lepší chuť a vůni. Tím, že dá spotřebitel přednost potravinám ze svého regionu, se také podílí na jeho rozvoji a zvyšování zaměstnanosti. Protože se nedováží přes půl světa, šetří náklady na dopravu a snižují zátěž na životní prostředí. Proto Ministerstvo zemědělství podporuje lokální produkty,“ uvedl ministr zemědělství Petr Bendl.

O jedinečnosti regionálních produktů budou v České televizi, na Nově, Nova Cinema a TV Barrandov vyprávět sami jejich výrobci. V každém díle nebude chybět také známá osobnost spjatá s daným regionem - například herci Otakar Brousek st., Dana Morávková, Petr Rychlý, zpěvák Petr Kolář či sportovec a kreslíř Petr Urban.

Kromě miniseriálu se diváci od září setkají i se sponzorskými vzkazy před vybranými kulinářskými pořady. Na ČT běží  před pořadem Kluci v akci, Na Nově před cestovatelským a kulinárním pořadem Koření, na Primě spot uvádí oblíbený divácký hit Prostřeno a na Barrandově pořad Co bude dnes k večeři.

Značku Regionální potravina propaguje také nově natočený spot, který je určen pro oborové veletrhy a výstavy i na webové stránky. Spoty v délce 3 a 1 minuty  upozorňují veřejnost, že potraviny s certifikátem Regionální potravina přinášejí to nejlepší z jednotlivých krajů. „Vytvořili jsme jednoznačnou image značky, která spotřebiteli garantuje místní původ potravin, prověřenou kvalitu a čerstvost. Chceme tak spotřebitele motivovat ke koupi výrobků s logem Regionální potravina,“ vysvětluje záměr spotu ředitelka Odboru komunikace Ministerstva zemědělství Kateřina Böhmová.

 

Kontakt pro další informace: Šárka Augustinová
E-mail: sarka.augustinova@ogilvy.com, tel.: 601 388 213

Zdroj: MZe
Autor: redakce Apic

Tento projekt je podporován

Ministerstvo Zemědělství

Liberecký kraj

Sledujte TV APIC

TV APIC

Počasí

24.04.
Počasí na den 24.04.
1°C / 7°C

25.04.
Počasí na den 25.04.
3°C / 9°C

26.04.
Počasí na den 26.04.
2°C / 13°C

INTERREG

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Iniciativy Spolecenství INTERREG III A