Spotřebitelská soutěž má přímou podporu

10.10.2013

Značka Regionální potravina našla pro podporu spotřebitelské soutěže silné partnery. Jsou jimi obchodní řetězce a sítě farmářských obchodů, které se dlouhodobě profilují podporou regionální produkce.

Silného spojence našla značka ve všech  hypermarketech Globus po celé republice, kde zákazníci mohou poznat oceněné výrobky díky jejich speciálnímu označení logem Regionální potravina v regálech. Na soutěž o ledničku plnou Regionálních potravin a 10 000 skládacích nákupních tašek upozorňují i plakáty, letáky a další materiály.

Dalším strategickým partnerem pro propagaci soutěže a značky Regionální potravina je síť hypermarketů Interspar, prodejny Konzumu Ústí nad Orlicí, síť farmářských potravin Náš Grunt a Sklizeno. Zapojí se také prodejna zdravé výživy Green House v Klatovech.

Akční soutěžní týdny

Ve všech zmíněných obchodech (mimo Intersparu) bude možné získat v rámci akčních soutěžních týdnů skládací nákupní tašku přímo na prodejně. Stačit k tomu bude nákup čtyř výrobků oceněných značkou Regionální potravina.

Akční soutěžní týdny na prodejnách budou probíhat v následujících dnech:

Globus14. 10. – 27. 10.
Konzum Ústí nad Orlicí28. 10. – 10. 11.
Sklizeno28. 10. – 10. 11.
Náš Grunt11. 11. – 24. 11.
Green House18. 11. – 1. 12.

lednicka

Zdroj: MZe
Autor: redakce APIC

Tento projekt je podporován

Ministerstvo Zemědělství

Liberecký kraj

Sledujte TV APIC

TV APIC

Počasí

19.04.
Počasí na den 19.04.
2°C / 9°C

20.04.
Počasí na den 20.04.
2°C / 8°C

21.04.
Počasí na den 21.04.
0°C / 7°C

INTERREG

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Iniciativy Spolecenství INTERREG III A