PŘEHLÍDKA TV REKLAM NA PIVO

10.1.2006

yes">  Pořádá Národní zemědělské muzeum – jako doprovodný program k probíhající výstavě „Kde se pivo vaří…“ - ve dnech 10. ledna až 15. března 2006 PŘEHLÍDKU TELEVIZNÍCH REKLAM NA PIVO.

Přehlídka bude mít soutěžní charakter a představí se v ní dvacet televizních spotů devíti velkých českých pivovarů. Hlasy návštěvníků výstavy v první a odborná porota ve druhé kategorii po jejím skončení v březnu t.r. rozhodnou o vyhlášení nejlepší televizní reklamy na pivo. Národní zemědělské muzeum poté udělí ceny vítězným pivovarům na slavnostní akci a z hlasů návštěvníků určených vítězům rozhodne losem i o cenách a odměnách pro návštěvníky.

Přehlídka bude probíhat každý otvírací den (úterý – neděle), přímo ve výstavních prostorách hlavního sálu muzea v přízemí, vždy mezi 9 a 17 hodinou. Hlasovací lístky obdrží návštěvníci společně s anketním listem od průvodců a po jejich správném vyplnění získá každý dospělý návštěvník jako odměnu jedno lahvové pivo a každý návštěvník do 18 let limonádu – dary sponzorujících pivovarů.

NZM Praha

Zdroj: AgroNavigator
Autor: redakce APIC

Tento projekt je podporován

Ministerstvo Zemědělství

Liberecký kraj

Sledujte TV APIC

TV APIC

Počasí

13.01.
Počasí na den 13.01.
-9°C / -1°C

14.01.
Počasí na den 14.01.
-3°C / 1°C

15.01.
Počasí na den 15.01.
-2°C / 2°C

INTERREG

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Iniciativy Spolecenství INTERREG III A