PŘEHLÍDKA TV REKLAM NA PIVO
10.1.2006
yes"> Pořádá Národní zemědělské muzeum – jako doprovodný program k probíhající výstavě „Kde se pivo vaří…“ - ve dnech 10. ledna až 15. března 2006 PŘEHLÍDKU TELEVIZNÍCH REKLAM NA PIVO.
Přehlídka bude mít soutěžní charakter a představí se v ní dvacet televizních spotů devíti velkých českých pivovarů. Hlasy návštěvníků výstavy v první a odborná porota ve druhé kategorii po jejím skončení v březnu t.r. rozhodnou o vyhlášení nejlepší televizní reklamy na pivo. Národní zemědělské muzeum poté udělí ceny vítězným pivovarům na slavnostní akci a z hlasů návštěvníků určených vítězům rozhodne losem i o cenách a odměnách pro návštěvníky.
Přehlídka bude probíhat každý otvírací den (úterý – neděle), přímo ve výstavních prostorách hlavního sálu muzea v přízemí, vždy mezi 9 a 17 hodinou. Hlasovací lístky obdrží návštěvníci společně s anketním listem od průvodců a po jejich správném vyplnění získá každý dospělý návštěvník jako odměnu jedno lahvové pivo a každý návštěvník do 18 let limonádu – dary sponzorujících pivovarů.
NZM Praha
Zdroj: AgroNavigator
Autor: redakce APIC
Regionální potravina
Projekt Ministerstva zemědělství
Krajské informační středisko
Krajské informační středisko pro rozvoj zemědělství a venkova Libereckého kraje
Projekt KIS LK je podporován Ministerstvem zemědělství České republiky a Libereckým krajem
Tento projekt je podporován
Sledujte TV APIC
Počasí
13.01.
-9°C / -1°C
14.01.
-3°C / 1°C
15.01.
-2°C / 2°C
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Iniciativy Spolecenství INTERREG III A