SZIF vypsal tendr na podporu biopotravin a produktů ekologického zemědělství ve výši 60 milionů korun
16.2.2023
Státní  zemědělský intervenční fond (Fond) přijímá nabídky na poskytnutí  marketingové, PR kampaně a komunikační podpory biopotravin a  ekologického zemědělství na období 3 let. Uchazeči mohou podat nabídky  do 9. března 2023 do 10.00 hodin. Na rámcovou dohodu s vítězem Fond  vyčlenil 60 milionů korun.
„Hledáme partnera, který nám přinese jak  zajímavé kreativní pojetí, tak i zodpovědnou exekutivní podporu.  Základem je profesionální dlouhodobá spolupráce, která bude znamenat  posun primárně ve vnímání značky BIO zebra a BIO list,“ uvedla k  otevřenému výběrovému řízení Kateřina Ratajová, ředitelka Odboru  administrace kvalitních potravin Fondu. A dodala „Cílem kampaně zaměřené  na širokou i odbornou veřejnost je zvýšení znalosti bio značek a  celkové zvýšení zájmu nakupujících o bioprodukty. U výrobců pak chceme  zvýšit zájem o produkci v ekologickém režimu,“ uvádí k záměru Kateřina  Ratajová.
Cílem komunikační kampaně vítězné agentury bude spotřebitele seznámit s odpovědí na otázky, co je tou biokvalitou, která se mi vyplatí, jak je kontrolovaná a jak ji jednoduše poznám? Čím je zapříčiněn rozdíl v ceně oproti běžnému výrobku? A současně informovat, že respektováním adekvátního zdůvodněného cenového rozdílu spotřebitel vlastně přispívá na rozvoj krajiny a zdravého životního prostředí. Důležité je, aby zákazník i v důsledku kampaně preferoval potraviny v biokvalitě a vytvářel tlak na prodejce, aby ve svých prodejnách nabízeli co největší šíři takových produktů.
„Jednou z klíčových oblastí, kterou  budeme posuzovat u nabídek, je právě adekvátní zpracování emotivního  přístupu v rámci kreativního konceptu. Kampaní chceme posunout téma  biokvality na přední místo ‚top of mind‘ při rozhodování o nákupu  potravin,“ říká Eva Žákovská vedoucí Oddělení marketingu značek kvality.
Navazující  propagační kampaň bude pro vysvětlení benefitů ekologické produkce  využívat odkazů na loga „ BIO zebry“ s nápisem „Produkt ekologického  zemědělství“, která se využívá jako známka biopotravin a také všech  bioproduktů vyrobených a certifikovaných v ČR a loga Evropské unie pro  ekologickou produkci tzv. „ BIO listem“.
Kampaň také musí naplnit předpoklady  formulované v Akčním plánu České republiky pro rozvoj ekologického  zemědělství v letech 2021 - 2027 schváleného vládou ČR dne 10. května  2021.
Veškeré informace o veřejné zakázce naleznete v registru zakázek na profilu Fondu (zde).
Regionální potravina

Projekt Ministerstva zemědělství
Krajské informační středisko

Krajské informační středisko pro rozvoj zemědělství a venkova Libereckého kraje
Projekt KIS LK je podporován Ministerstvem zemědělství České republiky a Libereckým krajem
Novinky
Slintavka a kulhavka - aktuální informace
26.3.2025
Aktuální informace o vývoji nákazové situace v souvislosti se slintavkou a kulhavkou.
Počasí
29.10.
4°C / 10°C
30.10.
5°C / 13°C
31.10.
2°C / 14°C
 
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Iniciativy Spolecenství INTERREG III A
 
        

